Gyakran ismételt kérdések

Ha kész a letöltés

Hogyan kell feltölteni?

Erről a témáról (is) van egy remek cikkünk

Mit kezdjek a darabolt RAR fájlokkal?

Pl.: Totalcommanderrel menjünk bele a RAR kiterjesztésu fájlba. Itt látnunk kell a cél fájlt ami többnyire egy AVI vagy ISO. Teendonk mindössze annyi, hogy egy F5-öt nyomunk rajta és a túloldalra összefogja illeszteni automatikusan.
Hibajelzések a kliensben

Mit jelent, ha letöltésnél piros a nyíl?

Általában annyit jelent, hogy nem tudsz le/feltöltési adatokat küldeni a Trackernek, tehát az arányodat nem tudja számolni. (-> Publikus trackereknél ez normális) Ha tracker állapotnál (Klikk a torrenten, majd lent) Időtúllépéses hibát látunk akkor vagy a szerver vagy a mi kapcsolatunk túl van terhelve. Ha eddig nem jelentkezett ilyen gondunk és nem babráltuk a kliens beállításait, akkor várjunk türelemmel. Ha hozzányúltunk a kliens beállításaihoz akkor állítsuk vissza.
  • Gyakran előfordul még, hogy “unregistered torrent” hibaüzenetet olvashatunk. Ha mi töltöttük fel a torrentet akkor állítsuk meg a kliensben lévő feladatot és pár perc múlva indítsuk el a feladatot. Ha nem mi töltöttünk fel, akkor valószínűleg törölve lett az oldalról. -> Már nem tudjuk letölteni.
  • Nem olyan gyakori, de fontos eset, ha “unregistered passkey“-t olvasunk hibaüzenetként. Ilyenkor meg lett változtatva az oldalon az azonosítónk. (nem a felhasználói nevünk, hanem ami a torrentben szerepelni szokott hosszú kód) Ha nem mi változtattuk meg, akkor sürgősen változtassuk meg az oldalhoz tartozó jelszavunkat és a passkeyt, mert valószínűleg lopják a profilunkat. Ha mi változtattuk meg, akkor töröljük a kliensből a torrenteket majd töltsük le őket újra a trackerről. (nem veszik kárba az eddig letöltött adat) Amennyiben nem mi cseréltük a passkeyt sürgősen változtassunk jelszót és passkeyt az adott trackeren!
  • Bár ezeken kívül sokféle lehet még a hiba oka, erről a kliens tájékoztatni fog itt a Tracker állapota sorban.

Az “időtúllépéses” hibáról

Ezzel az üzenettel az általános fülön, a “Tracker állapota” sorban találkozhatunk. Gyakorlatilag annyit jelent, hogy nem sikerült kommunikálnunk a Trackerrel, mert vagy az Ő vagy a Mi nem válaszoltunk időben a másik által küldött adatokra. Hogy kinél van a hiba? Erről nem lehet biztosat mondani… Ha manuálisan felülbíráltuk a sebesség kalauzt, vagy WIFIs szolgáltatónál vagyunk, akkor Mi vagyunk az esélyesebbek. De csak esélyesebbek… Mindenesetre ez azzal jár, hogy nem kapunk hírt az újabb PEERekről (ez különösen akkor rossz, mikor frissen kapcsolódtunk be) és nem tudjuk eljuttatni a Trackerhez a le/fel töltött adat mennyiségünket. Javasolt eljárások: Ha a Tracker van túl terhelődve:
  • Nem tudunk mit tenni, hisz nem nálunk van a probléma. Várjunk türelemmel, valószínűleg változni fog a helyzet.

Ha a mi kapcsolatunk van túlterhelődve:

  • A sebesség kalauznak a FELtöltési sebességünket adjuk meg.
  • Ha az előbbi nem elég, manuálisan csökkentsük a szálak számát, illetve az egy időben futó torrentek számát. (CTRL+P-> BitTorrent illetve CTRL+P-> Várósor) Néhány szubjektív javaslat az aktív torrentek számára: xxx/128kbps: 5; xxx/256kbps: 10; xxx/512kbps: 25

Még egy fontos dolog: Az eredmény nem fog egyből látszani! Legalább 1 szinkronizációs periódusnak (30-60perc) el kell telnie.

Mi ez a “kárba veszett adat” itt az általános fül jobb oldalán?

Kárba veszett adat szinte mindig keletkezik. Ennek több oka is lehet:
  • RIAA és társai direkt hibás adatokkal árasztják el a hálózatot ami HASH ellenőrzéskor kiderül és a kliens újra letölti ezeket a szeleteket. Privát Trackerek esetén viszont szinte nulla ennek as esélye.
  • Lehet, hogy a Winchestered haldoklik és hibásan írta meg a szeletet. Ezt egy S.M.A.R.T. ellenőrző program meg tudja mondani. (PL.: HardDiskSentinel)
  • A harmadik eshetőség, hogy hibás adatot kaptál az egyik PEERtől, mert hibásan olvasta ki a winchestere az adatot.
  • A negyedik – legvalószínűbb – eshetőség, hogy az adott PEER kilépett mielőtt befejezhette volna a teljes szelet elküldését. (Erre lett kitalálva a “Peer kicserélési” funkció, de ez ugye a µtorrent “specialitás”)

Összegezve: Ez egy természetes folyamat, nem kell megijedni. Minden hibás adatot újra fog kérni a kliens, így mi, nem fogunk veszteséget szenvedni.

Unable UPnP hiba esetén mi a teendő?

Az UPnP egy szabvány mely lehetővé tenné, hogy konfigurálás nélkül is portot nyissanak a routerek. Ennek megvannak a maga előnyei és hátrányai is. A lényeg: Alaphelyzetben nem bekapcsolt ez a funkció és ezt jelzi ez az üzenet. Mivel manuálisan szoktunk portot nyitni ezért ezt az üzenetet figyelmen kívül hagyhatjuk. UPnP kikapcsolása: CTRL+P->Kapcsolat

Hibajelzések jelentése utorrent-ben (részletesen)

  • Letöltés/feltöltés közben a következő hibaüzenetet kapod: The system cannot find the path specified – A rendszer nem találja a megadott elérési utat és a torrent feladat leáll. Ez a probléma a Windows felépítéséből ered, mert sajnos a Windows csak maximum 255 karakterű mappa és fájlneveket képes kezelni. Ha ennél hosszabb a mappa vagy a fájlnév, akkor ez a hiba fordulhat elő. Megoldás, hogy adj rövidebb mappaneveket és minél kisebb mélységű mappába töltsd a torrenteket. Pl.: C:\torrent.
  • Unable to save the resume file – Nem sikerült menteni a folytatási fájlt Ennek megoldása gyakorlatilag a portable verzió létrehozását jelenti, melyhez segítséget a weboldalunkon található videó segítségek között találsz meg. Portable készítés tutorial
  • Download Limited in the status bar – Az állapotsoron azt a jelzést látod, hogy a letöltés korlátozott Ez egy beépített anti-leech védelem a µTorrent-ben. Ez azt jelenti, hogy ha a feltöltési sebességedet túl alacsonyra állítod, akkor a µTorrent automatikusan korlátozza a letöltési sebességedet mindaddig, amíg nem állítasz be nagyobb feltöltési sebességet. Pl.: Ha 1-5KB/s közé állítod a feltöltési sebességet, akkor a letöltésed automatikusan korlátozódik. 6KB/s fölött a letöltési korlátozás megszűnik.
  • Disk Overloaded – Az állapotsoron a Lemez túlterhelve hibajelzést látod Ez azt jelenti, hogy a merevlemez nem képes tovább tartani az írás/olvasási sebességet. Ennek kiküszöbölésére a beállításokban az átmeneti tár menüpontban találsz opciókat. Előfordulhat, hogy akkor is ez a hibaüzenet fogad, ha éppen elindítottál egy új torrent feladatot. Ez egy normális reakciója a µTorrent-nek, ha néhány perc után sem tűnik el ez a hibaüzenet, akkor kell állítani az átmeneti tárolón.
  • Unable to map UPnP port to xx.xx.xx.xx:xx – Nem lehet engedélyezni a xx.xx.xx.xx:xx IP-címen az UPnP használatát Ez a hiba azt jelenti, hogy a megadott portot nem képes UPnP-en keresztül kezelni a µTorrent. Ha a program főablakában az állapotsoron zöld pipa látható, akkor hagyd figyelmen kívül ezt a hibát. Azonban ha sárga/piros állapotjelző van az állapotsorban, akkor ez azt jelenti, hogy a kapcsolatod passzív. Ebben az esetben forward-olni kell a µTorrent-ben használt portot vagy hozzá kell adni az általad használt tűzfal kivételei közé, hogy ne blokkolja azt, esetleg mindkét előbbi lépést meg kell csinálnod. Az UPnP jelenleg Windows XP vagy későbbi rendszereken működik, más rendszereken elképzelhető, hogy kézzel kell aktívvá tenni a használt portot.
  • Error opening Windows Firewall: 0x800706D9″ – Hiba a Windows tűzfal megnyitása közben Ez azt jelenti, hogy a µTorrent nem tudja hozzáadni magát a Windows Firewall kivételek listájához. Ez lehet azért, mert a tűzfal le van tiltva vagy nem funkcionál megfelelően. Nyugodtan figyelmen kívül hagyhatod ezt a hibát. Ha másfajta tűzfalat használsz, akkor kézzel kell engedélyezned a bejövő és kimenő kapcsolatokat a µTorrent számára, hogy aktív legyen a kapcsolatod.
  • Not enough free space on disk – Nincs elég lemezterület hibaüzenetet kapsz akkor is, ha bőven van elegendő szabad hely a merevlemezen Ez akkor fordulhat elő, ha az adott partíció FAT32 fájlrendszerű és belefutsz ennek a fájlrendszernek a 4GB-os méretkorlátjába, mivel FAT32 típusú partíciók nem képesek a 4GB-nál nagyobb fájlokat kezelni. Ennek a hibának a javításához át kell konvertálnod az adott partíció fájlrendszerét NTFS típusra vagy olyan partícióra kell töltened, ami már eleve NTFS fájlrendszerű.
  • A konvertálást így végezheted el, ha NTFS fájlrendszerre konvertálsz: Start menü -> Futtatás -> cmd, megnyíló parancssorba írd be: X: /FS:NTFS, X jelöli annak a meghajtónak a betűjelét jelenti, amelyet konvertálni szeretnél. Konvertálás során nem vesznek el adatok, minden korábbi adat megmarad és elérhető lesz.
  • Állapot hiba: Állomány meghaladja a fájlrendszer korlátot hibaüzenet Ebben az esetben is a 7-es pontban leírtakat kell megcsinálni.
  • A socket operation encountered a dead network – A µTorrent lefagy és a fenti hibaüzenet fogadEzt a hibát általában a BitDefender okozza. A program letiltása nem oldja meg a problémát, egyedüli megoldás, ha uninstallálod a BitDefender-t. Ha belefutsz ebbe a hibába, de nem használsz BitDefender-t, akkor uninstalláld a tűzfal programot. Ha nem használsz külön tűzfalat sem, akkor frissítsd a hálózati kártya driver-eit, mert gyakran a hibás/lejárt driver-ek okozzák ezt a problémát. Segíthet az is, ha újraindítod a modemet.
  • Access Denied – Hozzáférés megtagadva és a torrent feladat leáll. vagy A folyamat nem fér hozzá a fájlhoz, mert egy másik folyamat használja hibaüzenetet kapod. Ezt a hibát számos dolog okozhatja. A legtöbb esetben a Google Desktop és MSN Desktop Search eredményezik. Lehetséges megoldás, ha kikapcsolod ezek indexing szolgáltatását vagy egyszerűen uninstallálod őket. A legjobb megoldás ezen szoftverek eltávolítása. Egy másik lehetőség, hogy kikapcsolod a diskio.flush_files opció. Ezzel elkerülheted, hogy a Windows rosszul kezelje az átmeneti tárolót. A WinZIP Quickfind lehetősége is hibát okoz a GoogleDesktop-hoz/MSN Desktop Search-höz hasonlóan. Kapcsold ki ezt a szolgáltatást vagy uninstalláld a programot. A Roxio Media Manager és a Nero Scout is hibát eredményezhet. Ezek alapértelmezésként feltelepülnek, ha a Roxio\’s vagy a Nero\’s burning programokat telepíted. Tiltsd le ezeket a szolgáltatásokat vagy uninstalláld ezeket. Elképzelhető, hogy egy anti-virus\’ real-time modulja okozza a problémát. Ebben az esetben tiltsd le ezt a szolgáltatást, használj másik vírusirtót vagy kapcsold ki a diskio.flush_files opciót. Az AVG7 gyakran okozza ezt a problémát, mert néhány képfájlt vírusnak ítél és karanténozni akarja azokat. Hibát okozhat, ha éppen böngészed azt a mappát, amibe a letöltés még tart. Amíg nem fejeződik be a letöltés, addig ne böngészd a letöltési mappát Intézővel. Végezetül hibaforrás lehet, ha a fájlok „csak olvasható” tulajdonságúra vannak állítva, ami megakadályozza, hogy a µTorrent hozzáférjen a fájlokhoz.
  • Vista és Win7 rendszereken előnyös lehet, ha rendszergazda jogosultsággal indítod a programot. Ehhez a program indítófájlján jobb-klikk tulajdonságok – kompatibilitás fül – Alul engedélyezni lehet a rendszergazda jogosultsággal történő futtatást. Ezeken a rendszereken előfordulhat, hogy olyan mappába akar tölteni a µTorrent, amelyre nincs jogosultsága és ez hibát okoz. Válassz másik mappát és próbáld meg abba a letöltést.
  • Element not found – Elem nem található hibaüzenet és a torrent feladat leáll. Ezt a hibát általában a bt.compact_allocation opció bekapcsolása okozza. Kapcsold ki ezt az opciót, ha nem működik megfelelően. Használd a diskio.sparse_files (csak NTFS fájlrendszeren) ha szeretnél egy kis szabad helyet megőrizni letöltés közben. Ez a hibaüzenet legfőképpen akkor jelentkezik, ha eltávolítasz/átnevezel olyan fájlokat, amelyek az adott torrent feladathoz tartoznak. Ebben az esetben nevezd vissza/helyezd vissza a fájlokat vagy csinálj a torrenten Kényszerített újraellenőrzést.
  • Parameter is incorrect – Hibás paraméter hibaüzenet Windows 95/98/ME rendszereken Ez a hiba akkor fordul elő, ha egy torrentből csak bizonyos fájlokat töltesz le. Ezt a hibát csak akkor tudod megszüntetni, ha az egész torrentet letöltöd. Ez a hiba általában a fent említett rendszereken jelentkezik.
  • Data Error (cyclic redundancy check) – Adat hibát jelent és a torrent feladat leáll. Ez nem kimondottan µTorrent hiba, hanem a merevlemez által jelentett hiba. Azt jelenti, hogy a merevlemez nem tudja írni/olvasni az adatokat, mert az adott szektor/szektorok hibás(ak) vagy hamarosan meghibásodnak, amelyek később a teljes merevlemez meghibásodását eredményezhetik. Futtasd a chkdsk parancsot parancssorból, amely talán megoldja a problémát, de ellenőrizd a merevlemezt valamilyen HDD ellenőrző programmal. Pl.: HardDisk Sentinel
  • Először sárga háromszög jelenik meg alul az állapotsoron, majd idővel ez piros kör lesz felkiáltó jellel. Ez esetben nem aktív a µTorrent által használt port. Ez akkor lehet, ha a tűzfal vagy a router blokkolja a kiválasztott portot. Nem kell megijedni, aktívvá kell tenni a használni kívánt portot. Ehhez bővebb segítséget a uTorrent tutorial videók között találsz.

Peerek keresése / Peerek megtalálása hibajelzés

A µTorrent újabb verzióiban elő szokott fordulni egy olyan hiba, hogy a torrentek letöltése nem indul el, helyette azt írja az állapot oszlopban, hogy peerek keresése / peerek megtalálása. Az itt írt megoldások valamelyike segíthet megoldani a problémát: 1) Töröld a feladatot a kliensből és add hozzá újra. 2) Változtasd meg a kliensben használt port számát és tedd aktívvá. 3) Frissíts újabb verzióra. 4) Tegyél vissza régebbi verziójú klienst, különösen ajánlott a 2.2.1 verzió.

Hiba: former volume not mounted

Ez a hiba akkor jelentkezik, ha megváltozott a korábbi meghajtó betűjele, amelyre töltöttél. Tipikusan külső merevlemezre történő letöltés esetén fordulhat elő, ha a Windows valamilyen oknál fogva megváltoztatja a korábban használt betűjelet, így a µTorrent kliens nem találja meg a korábbi elérési utat. Megoldás: vissza kell állítani a korábbi betűjelet a lemezkezelő segítségével. Futtatáshoz írd be a “diskmgmt.msc” parancsot, amely elindítja a lemezkezelőt, itt jobb-klikk a kívánt meghajtón, majd a meghajtóbetűjel és elérési út módosítása paranccsal lehetővé válik az új betűjel kiválasztása. A régi betűjel visszaállítása után indítsd újra a klienst. Ha továbbra sem futnának a feladatok, akkor a kliensben jelölj ki minden torrent feladatot (CTRL+A), majd jobb-klikk és kényszerített újraellenőrzés. Ha még ezt követően sem folytatná a töltést, akkor sajnos újra meg kell adni a letöltési helyet minden egyes torrenthez. Jelölj ki megint minden feladatot, majd jobb-klikk – Haladó – Letöltés helyének megadása, majd egyesével add meg a korábbi letöltési helyet.
Hogyan töltsek le?

Honnan szerezzek torrentet?

Trackerekrol. Javaslom olvasd el a torrentezés elméleti és gyakorlati alapjaival foglalkozó cikkeinket. Utána pedig ajánlom figyelmedbe a Magyar trackerek listáját és/vagy a webes keresok listáját tartalmazó aloldalunkat.

Új vagyok egy Trackeren és rossz az arányom… Hogyan tudom javítani?

Ezzel a “Hogyan javítsam az arányomat?” cikkben foglalkozunk bővebben.

Hogyan töltsek le (játékot, filmet stb.)?

Ha torrenten keresztül szeretnél letölteni, akkor a legfontosabb, hogy tisztában legyél azzal, hogy mi is ez a technológia és hogyan is működik a torrentezés. Minden fontos dolgot megtudhatsz a tudásbázisunkból. Szükséged lesz egy megfelelően konfigurált torrent kliensre. A µTorrent klienst töltheted weboldalunkról. Regisztrálnod kell egy torrent oldalon, ahol elképzelhető, hogy az általad keresett anyag elérhető. Indulhat a letöltés.
Miért nem megy a letöltés és a feltöltés?

Honnan tudom meg, hogy melyik portot használja a kliens?

Nagyon könnyen kideríthetjük: CTRL+G billentyű kombináció lenyomásakor előugrik a Sebességkalauz. (Vagy a menüben is megtaláljuk) A Sebességkalauzban pedig középtájt találjuk a portszámot. (Kb. bármelyik portot használhatjuk ami 10.000 és 65.000 közé esik) Megjegyzés: Nincs bűvös port szám aminek kiválasztása után aktívak leszünk! Nekünk kell nyitni egyet.

Honnan tudom meg, hogy aktív vagy passzív vagyok?

Kiderítése roppant egyszerű: Menjünk a sebességkalauzba (CTRL+G) és ott kattintsunk a Port tesztre. Ha “OK” feliratot kapunk akkor aktívak vagyunk, ha ERROR-t akkor passzívak. Ha passzívak vagyunk akkor (általában) aktívvá válhatunk amiben segít a Passzívból aktívba cikkünk. Megjegyzés: Nincs bűvös port szám aminek kiválasztása után aktívak leszünk! Nekünk kell nyitni egyet.

Mit jelent, ha letöltésnél piros a nyíl?

Általában annyit jelent, hogy nem tudsz le/feltöltési adatokat küldeni a Trackernek, tehát az arányodat nem tudja számolni. (-> Publikus trackereknél ez normális) Ha tracker állapotnál (Klikk a torrenten, majd lent) Időtúllépéses hibát látunk akkor vagy a szerver vagy a mi kapcsolatunk túl van terhelve. Ha eddig nem jelentkezett ilyen gondunk és nem babráltuk a kliens beállításait, akkor várjunk türelemmel. Ha hozzányúltunk a kliens beállításaihoz akkor állítsuk vissza.
  • Gyakran előfordul még, hogy “unregistered torrent” hibaüzenetet olvashatunk. Ha mi töltöttük fel a torrentet akkor állítsuk meg a kliensben lévő feladatot és pár perc múlva indítsuk el a feladatot. Ha nem mi töltöttünk fel, akkor valószínűleg törölve lett az oldalról. -> Már nem tudjuk letölteni.
  • Nem olyan gyakori, de fontos eset, ha “unregistered passkey“-t olvasunk hibaüzenetként. Ilyenkor meg lett változtatva az oldalon az azonosítónk. (nem a felhasználói nevünk, hanem ami a torrentben szerepelni szokott hosszú kód) Ha nem mi változtattuk meg, akkor sürgősen változtassuk meg az oldalhoz tartozó jelszavunkat és a passkeyt, mert valószínűleg lopják a profilunkat. Ha mi változtattuk meg, akkor töröljük a kliensből a torrenteket majd töltsük le őket újra a trackerről. (nem veszik kárba az eddig letöltött adat) Amennyiben nem mi cseréltük a passkeyt sürgősen változtassunk jelszót és passkeyt az adott trackeren!
  • Bár ezeken kívül sokféle lehet még a hiba oka, erről a kliens tájékoztatni fog itt a Tracker állapota sorban.

Az “időtúllépéses” hibáról

Ezzel az üzenettel az általános fülön, a “Tracker állapota” sorban találkozhatunk. Gyakorlatilag annyit jelent, hogy nem sikerült kommunikálnunk a Trackerrel, mert vagy az Ő vagy a Mi nem válaszoltunk időben a másik által küldött adatokra. Hogy kinél van a hiba? Erről nem lehet biztosat mondani… Ha manuálisan felülbíráltuk a sebesség kalauzt, vagy WIFIs szolgáltatónál vagyunk, akkor Mi vagyunk az esélyesebbek. De csak esélyesebbek… Mindenesetre ez azzal jár, hogy nem kapunk hírt az újabb PEERekről (ez különösen akkor rossz, mikor frissen kapcsolódtunk be) és nem tudjuk eljuttatni a Trackerhez a le/fel töltött adat mennyiségünket. Javasolt eljárások: Ha a Tracker van túl terhelődve:
  • Nem tudunk mit tenni, hisz nem nálunk van a probléma. Várjunk türelemmel, valószínűleg változni fog a helyzet.

Ha a mi kapcsolatunk van túlterhelődve:

  • A sebesség kalauznak a FELtöltési sebességünket adjuk meg.
  • Ha az előbbi nem elég, manuálisan csökkentsük a szálak számát, illetve az egy időben futó torrentek számát. (CTRL+P-> BitTorrent illetve CTRL+P-> Várósor) Néhány szubjektív javaslat az aktív torrentek számára: xxx/128kbps: 5; xxx/256kbps: 10; xxx/512kbps: 25

Még egy fontos dolog: Az eredmény nem fog egyből látszani! Legalább 1 szinkronizációs periódusnak (30-60perc) el kell telnie.

Új vagyok egy Trackeren és rossz az arányom… Hogyan tudom javítani?

Ezzel a “Hogyan javítsam az arányomat?” cikkben foglalkozunk bővebben.

Hogyan kell feltölteni?

Erről a témáról (is) van egy remek cikkünk

Peerek keresése / Peerek megtalálása hibajelzés

A µTorrent újabb verzióiban elő szokott fordulni egy olyan hiba, hogy a torrentek letöltése nem indul el, helyette azt írja az állapot oszlopban, hogy peerek keresése / peerek megtalálása. Az itt írt megoldások valamelyike segíthet megoldani a problémát: 1) Töröld a feladatot a kliensből és add hozzá újra. 2) Változtasd meg a kliensben használt port számát és tedd aktívvá. 3) Frissíts újabb verzióra. 4) Tegyél vissza régebbi verziójú klienst, különösen ajánlott a 2.2.1 verzió.
Sebesség problémák

Nagy kezdeti sebesség után visszaesik 0-ra a letöltési sebesség

A hiba pontos oka nem ismert, de legtöbbször a szolgáltatók általi korlátozással hozzák összefüggésbe. Megoldást jelenthet, ha a kliensben jelenleg használt portot lecseréled a beállításokban egy másikra és azt aktívvá teszed.

Miért lassú a letöltési sebességem?

Lassú a letöltési sebességem. Miért? A letöltési sebességet rengeteg minden befolyásolja. Ezek közül a legfontosabbak:
  • Milyen a seeder/leecher arány (Több seeder->nagyobb letöltési sebesség)
  • A peerek, mennyivel osztják vissza a torrentet
  • Jók-e a beállításaid.
    • Ne terheld túl a kapcsolatodat túl sok kapcsolati szállal. Vagyis hagyd meg a Sebességkalauz ajánlatát.
    • Ne vedd túl magasra a feltöltési sebességet. Vagyis megint csak hagyd meg a Sebességkalauz ajánlatát.
  • Aktív vagy passzív vagy
  • Mennyivel osztod vissza, TE a torrentet

uTorrent vs vírusirtók

GData vírusirtó letiltotta az utorrent klienst és weboldalt

Megoldás a következő: 0. Ha karanténban lenne a uTorrent.exe azt visszaállítás funkcióval ki kell venni 1. uTorrent mappa hozzáadása a valósidejű védelem kivételeihez. Win8.1 alatt ez (C:\Users\felhasználónév\AppData\Roaming\uTorrent) Ha portable verziót használsz, akkor értelemszerűen ahol tárolod az utorrent mappát, azt add hozzá. 2. Valósidejű védelem kikapcsolása. 3. uTorrent elindítása 4. uTorrent kikapcsolása 5. Valósidejű védelem visszakapcsolása. Ezután már probléma nélkül működik. (egyszer el kellet indítani és leállítani valósidejű védelem nélkül, hogy a hozzáférési jogok felszabaduljanak amiket előzőleg elvett a GData) Köszönjük a visszajelzést Furtim felhasználónak.
uTorrent beállítások

Mire jó a DHT?

Lehetővé teszi a Tracker nélküli torrentezést. (Bővebben) Ha privát Trackerről töltesz, akkor célszerű kikapcsolni, mert az ide küldött adat nem lesz beleszámolva az arányodba. (De ha valamiért meghal a tracker akkor DHT-n még egymásra találhattok a többi letöltővel. ;) ) Kikapcsolása: CTRL+P->BitTorrent

Hogyan menekítsem át torrentjeimet egy Windows újratelepítéskor?

Legegyszerűbb dolgunk akkor lesz, ha még csak most tervezzük az újratelepítést, de még nem csináltunk semmit. Ez esetben csak menekítsük ki a beállítások mappát. (C:\Dosuments and Settings\Profilod\Applications Data\utorrent mappa) Újratelepítés után másoljuk vissza ezt a mappát és a kliensünknek olyan lesz az egész mintha semmi se történt volna. ;) Ha csak utólag jutott eszünkbe a dolog akkor kicsit macerásabb lesz a dolog:
  • Állítsuk be a klienst
  • Állítsuk be az alapértelmezett letöltési helyet (CTRL+P->Letöltések) Vagyis itt az az szerepeljen ahol a (félig) letöltött állományok vannak.
  • Ezután mindent csináljunk úgy mintha frissen szeretnénk letölteni a dolgokat. Tehát elmegyünk a Trackerre, kikeressük a torrentet, letöltjük, majd megnyitjuk. Mivel fentebb már beállítottuk, hogy oda töltse a fájlokat ahol most is vannak, csak okéznunk kell. Végül egy kis (10-100sec) HASH ellenorzés következik és utána már folytatja a le vagy feltöltést a kliens.

µTorrent problémák / µTorrent telepítési problémák

Hogyan tehetem magyarrá a µtorrent-et?

Letöltöd a nyelvi fájlt (a főoldalon is kint van). Ezt követően kicsomagolod oda, ahol az utorrent indítófájl található (általában utorrent.exe formában). A honosítás elnevezésének mindig igazodnia kell az utorrent indítófájl nevéhez például: ha a program utorrent.exe, akkor utorrent.exe.lang.txt formában kell a honosítást elhelyezni ugyanabban a mappában.

uTorrent 2.2.1 telepítő összeomlik az utolsó lépésnél

Az utorrent has crashed hiba a régebbi verziók telepítése közben jelentkezik, általában a legutolsó lépésnél. Megoldás a portable verzió létrehozása vagy a portable verzió letöltése az oldalunkról. A portable verzióról bővebben: ITT Általunk elkészített portable letöltése: ITT

uTorrent has crashed hiba

Az utorrent has crashed hiba a régebbi verziók telepítése közben jelentkezik, általában a legutolsó lépésnél. Megoldás a portable verzió létrehozása vagy a portable verzió letöltése az oldalunkról. A portable verzióról bővebben: ITT Általunk elkészített portable letöltése: ITT
Oszd meg!Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInTweet about this on TwitterShare on StumbleUponShare on TumblrEmail this to someoneFlattr the authorShare on Reddit


Translate: