A Nightdive Studios elnöke, Stephen Kick egy igazán érdekes dokumentumot tett közzé a minap Twitteren. A négyoldalas iromány a Turok 5: Resurrection című játék koncepcióját írja körül – ezzel házalt az Acclaim Studios Austin 2004-ben, a játékból azonban, mint tudjuk, végül nem született semmi, a stúdiót pedig még abban az évben bezárták.

A mellékelt leírásból megtudhattuk, hogy a dínóvadászós lövölde egy buja dzsungelben játszódott volna, és óriási hangsúly került volna főhősünk lélektámadásaira, melyekhez a tervezők óriási vizuális effekteket képzeltek el. A játék során meglovagolhattuk volna a T-rexeket vagy a triceratopszokat, miközben minigunnal és rakétavetővel szórhattuk volna az áldást – mit nem lehet ezen imádni?

Szó esett egy új játékelemről is. A koncepció szerint a játékos a bal kezében egy közelharci fegyvert, jobb kezében pedig egy lőfegyvert tarthatott volna, ha pedig ez sem elég a pusztításhoz, a fejlesztők még a környezetünket is deformálhatóvá akarták tenni, beleértve a talajt is. A 2000-es évek közepén nem létezhetett egy lövölde sem többjátékos mód nélkül, így a Turok 5-öt kétfős kooperatív móddal és 8 játékost támogató online multiplayerrel lehetett volna dolgunk.

Forrás: https://www.gamekapocs.hu/hir/68225/az_acclaim_elkeszitette_volna_a_turok_5_ot