Amikor már azt hittük, hogy úgy fog eltelni egy nap, hogy nem érkezik semmi újdonság a hamarosan megjelenő Crysis Remasteredről, akkor a Digital Foundry előrukkolt egy új videóval, amiben a konzolos fénykövetést vizsgálják meg alaposan.

Remélhetőleg még nem unjátok a Crysis Remasteredös híreket, mert a múltkori gépigény és az ilyen volt, ilyen lett képek után most a Digital Foundry is feltöltött egy videót, amiben a kiemelten vizsgálják meg a játék Xbox One X-es változatában alkalmazott ray-tracinget:

Az augusztus végén bejelentett szoftveralapú ray-tracing-megoldás, amit a fejlesztőknek sikerült a PlayStation 4 Prón és az Xbox One X-en is megvalósítani – ahogyan az várható volt -, kíván némi kompromisszumot a játéktól. Ezért a rendszer csak a játékos közelében számolja a valós idejű sugárkövetést a Crysis Remastered konzolos kiadása, valamint a játékbeli karakterekre egyáltalán nem fog kihatni az effekt.

A fentiekről élőben is meggyőződhetünk majd szeptember 18-án, amikor befut a Crysis Remastered PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra.

Forrás: https://www.gamekapocs.hu/hir/68592/crysis_remastered_ilyen_a_konzolos_ray_tracing