Érdemes a következőket komoly fenntartásokkal kezelni, de ha hihetünk a Smyths Toys weboldalán látott hirdetésnek, akkor igen komoly meglepetéseket tartogathat még a Halo Infinite. A játékáruház információi szerint (melyeket később eltávolítottak a weblapról) az új Halo-játék online többjátékos módja a franchise történetében először free-to-play monetizációs stratégiára válthat, ezzel minden eddiginél tágabbra nyitva a kapukat a nagyközönség előtt. A lent látható reklámanyag megemlítette azt is, hogy a játék 120 fps-es képfrissítési sebességet is támogat majd – egy újabb részlet, amelyet a Microsoft eddig nem erősített meg.
Ahogy említettük, ezek a hírek koránt sincsenek kőbe vésve, de mégsem tűnnek elképzelhetetlennek. Annyit leszögezhetünk, hogy a Halo Infinite Xbox Series X-en 60 fps-es sebességet céloz meg 4K felbontás mellett, így nem kizárt, hogy létezhet egy performance mód, amely alacsonyabb felbontás mellett adhat még egy kis kakaót a sebességnek.
Ami pedig a többjátékos módot illeti, az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy a battle pass rendszerrel vagy egyéb mikrotranzakciós opciókkal kiegészített free-to-play modell több, mint működőképes. Korábban szóltak pletykák arról, hogy az Infinite bevezetheti a széria első battle royale játékmódját, így ha a hagyományos meccsek során nem is feltétlenül, itt biztosan életképes lenne ez a monetizációs stratégia.
Forrás: https://www.gamekapocs.hu/hir/68143/halo_infinite_ingyenes_lehet_a_multiplayer